czwartek, 25 czerwca 2009

Przedstawienie postaci - część 2 :]


Kolejną postacią, którą poznaliśmy jest Shiro.

<--- To on ^^ Narysowałam go wcześniej, bo miałam w głowie plany mojej książki :P

Shiro jest demonem - łowcą. Ma trójkątne, demoniczne źrenice, małe rogi na głowie i puszysty, lisi ogon. Ogon służy mu jako "pojemnik", do którego zbiera łapane, ludzkie dusze. Na obrazku trzyma swoją broń. Nie ma bronsolety, ponieważ zmieniła się ona w te dwa miecze na zdjęciu. Tak jak wszystkie demony ma znak na prwej dłoni, znak żywiołu, znak mocy. On ma akurat znak wiatru, z którego korzysta w walce, aby wydobyć swój wewnętrzny wiatr. W większości demony - łowcy chodzą nago, lecz nie chciałam obnażać na rysunku Shiro XD

Więcej dowiecie się czytając kolejne rozdziały "Nageki no Mori" ;]

Życze miłego dzionka ^-^

5 komentarzy:

  1. No nieźle go wymyśliłaś ^^ Już go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba pomysl z trójkątnymi źrenicami ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog, oraz notki na nim umieszczone ;] Odrazu mówię ze ładnie rysujesz i nie mogę sie doczekać następnej części opowiadania. Jeśli miała byś chęć oraz ochotę możesz wpaść na mój blog: www.uruse.blog.onet.pl

    Pozdrawiam Ayano

    OdpowiedzUsuń
  4. że rysujesz ladnie - to pewne
    a ze piszesz znakomicie - to oczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie rysujesz^^ciekawa postać^^

    OdpowiedzUsuń